Saturday, November 7, 2015

Let Me Introduce my sweetie SIL-sisters in law


Assalamualaikum wbt...

There has been around 9 months my superb gorgeous brothers has become a married man. Yang lebih awesome, aku dapat dua orang adik ipar terus..  Ngah n Da, uolz langkah bendul so where is my hadiah? Masih tak puas hati tak dapat hadiah sebab depa lelaki 'not written' syarat-syarat langkah bendul kena bagi hadiah katanya.. whatevaa la, adat je pun kan.


Ma dan Abah la orang yang paling happy kot dapat first menantu la katakan. Sekali dapat lak dua orang terus. Pastu yang ni lagi increse depa punya graph of happiness kot, this year dua-dua menantu ni bakal menyumbang (errkk..mcm kasar je) dua orang cucu lak.. super duper gembira la ma dan abah aku.


Perkenalkan SIL aku yang pertama Puan Yushasjulykha atau lebih mersa dengan panggilan Ieka. Perwatakannya agak manja tapi sometime agak tegas. Ni isteri adik aku yang kedua Abang Ngah. Umur dia orang pun sama 25 tahun.


Abang Ngah dan Ieka

SIL aku yang kedua ialah Puan Nurhidayah but friendly call norniey among us. Actually dia masih belajar dalam tahun kedua Course Law di Uitm Shah Alam. Yang ni beza ngan adik aku setahun dia 23 tahun adik aku 24 tahun. Ni isteri adik aku yang ketiga Abe Da aka Abe Ji. Otak dia agak gila-gila, funky girl and bila kami mula chitchat gosip mak jemah memang tak pandai habis.. hehe.


Abe Da aka Abe Ji ngn cikyah.. hehe ngan noorniey

So Far, aku boleh adapt dengan kedua-dua pattern SIL aku ni. Mungkin jarak umur kami pun tak banyak beza, lagi-lagi Gen-Y kan, kepala otak lebih kurang la. InsyaAllah pertengahan bulan disember nanti ak akan dapat anak saudara..hoyeaaa. Alhamdulillah. Makin bertambah kaum kerabat Pakdo Kasmuri and Cg Lili.


Family photo, rembat dari adik aku siap edit bagai dah dia.

Cerita pasal SIL yang kau bila pulak.. huhu senyum kelat tapi gedik!


No comments:

Syahirah Korean Secret Skincare, Facial Cleansing Foam Cosmoderm & Supplement Shaklee

Hi guys, Assalamulaikum.. Lama tak update blog. Singgah lalu je. Sejak wujud macam-macam media sosial sekarang ni macam instagram se...